Peste 2000 de produse

Reduceri de cantitate

k.pietrusa@allbag.pl

5% reducere

La prima comandă

ALLBAGSALUTĂ

Ambalajul produselor și impactul acestuia asupra imaginii de marcă

Opakowanie produktu, a jego wpływ na wizerunek marki

Ambalajul produsului și impactul său asupra imaginii mărcii.

„Cea mai bună publicitate o fac clienții mulțumiți” aceste cuvinte îi aparțin lui Philip Kotler – profesor onorific la Catedra de Marketing Internațional de la Kellogg School of Management, Universitatea Northwestern.

Deci, cum poți să-i mulțumești pe clienți pentru a crea publicitate pentru compania ta? Dezvoltarea dinamică a pieței necesită de la tine schimbări continue și căutarea de soluții noi, inclusiv în cazul ambalajelor produsului. Acesta este, de fapt, principalul factor care influențează alegerea produsului tău de către client și care îi conferă produsului tău unicitate, asupra căreia consumatorii vor atrage atenția.

Ambalajul - contează cu adevărat în procesul de luare a deciziilor de către consumator?

ambalajDin studiile efectuate de studenții Universității Wrocław „Impactul culorii și etichetei ambalajului asupra percepției produsului - rezultatele studiilor empirice” reiese că culoarea și ambalajul au un impact semnificativ asupra consumatorilor. În comparația dintre 3 culori diferite ale sticlelor de bere marca Żywiec, fiecare dintre ele a stârnit în rândul respondenților alte senzații, nu întotdeauna pozitive. Acest lucru arată cât de important este aspectul exterior în ochii potențialilor clienți.

Pentru a ilustra esența acestei idei, prezentăm câteva exemple:

  • Diet Coke și Coca-Cola Light

Celebra marcă de băuturi carbogazoase Coca-Cola a schimbat ambalajul de la „Diet Coke” la „Coca-Cola Light”, câștigând astfel clienți noi în țările care nu acceptă ideea că un produs cu un conținut caloric mai scăzut se califică ca parte a unei diete.


  • RxBar

Această bară proteică, produsă de Chicago Bar Co., a câștigat popularitate prin simplificarea vechiului ambalaj și prin afișarea ingredientelor barei. Aceasta a dus la o creștere a simpatizării consumatorilor pentru marcă și la o mai mare credibilitate a produsului.


  • Tropicana

Acesta este un exemplu de schimbare care arată că simplitatea nu funcționează întotdeauna în favoarea mărcii. Au decis să schimbe elementul lor de recunoaștere al ambalajului „portocale cu pai” cu un pahar plin cu suc. Scopul acestei schimbări a fost de a crea un design într-un mod mai modern. Din păcate, această modificare nu a fost bine primită de opinia publică, ceea ce le-a costat peste 50 de milioane de dolari.


Cercetarea - cheia succesului


Compania ta se dezvoltă și, prin urmare, este util să efectuezi cercetări asupra produselor tale pentru a evalua rentabilitatea acestora. Multe companii uită de acest lucru, retrăgând produsele. Prezentăm tipurile de metode de cercetare pe care le poți folosi pentru a stabili un dialog cu consumatorul:

  • Oculografia - metodă care măsoară mișcările globului ocular. A câștigat popularitate în Occident. Aceasta permite, prin intermediul unei camere, obținerea de informații despre elementele percepute ale ambalajului de către persoanele studiate.
  • Chestionarele - cea mai populară metodă de colectare a datelor. Asigură-te că întrebările sunt bine formulate și simple, pentru a atrage atenția consumatorului și a-l face să simtă că are un impact asupra schimbărilor.
  • Experimentul - cea mai costisitoare și riscantă metodă de cercetare, care necesită luarea deciziilor asupra pașilor următori în funcție de feedbackul obținut după varianta anterioară a produsului. Cu toate acestea, este foarte eficientă și prezintă marca ta într-o lumină de dezvoltare continuă și de aspirație către perfecțiune.

Descoperă cele 6 reguli de aur pentru proiectarea ambalajului produsului

ambalajAmbalajul este un element de identificare a mărcii tale, așa că la ce trebuie să acorzi atenție pentru a atrage atenția consumatorilor și a obține o reacție pozitivă? Mărcile din întreaga lume ajung la clienți prin culori, grafice și forme captivante ale ambalajelor lor. Descoperă cele 6 reguli de aur care te vor ajuta în proiectarea acestora:

  • 1. Ambalajul reflectă caracterul mărcii tale.

Obiectivul tău ar trebui să fie crearea unui ambalaj de produs care să îngrijească imaginea mărcii tale și să facă ca aceasta să fie asociată cu ambalajul.

  • 2. Creează un ambalaj care să atragă grupul de clienți căruia i se adresează produsul.

Imaginează-ți că produsul tău este o cremă pentru față, dorești ca aceasta să fie cumpărată de clienți înstăriți, de aceea creezi un ambalaj luxos cu elemente aurii și un font elegant. Aceasta face ca atenția potențialei tale grupuri țintă, pe care o doreai, să fie atrasă de aspectul ambalajului tău, care pune în umbră ingredientele similare cu cele ale concurenței.

  • 3. Asigură-te că ambalajul este adaptat condițiilor în care va fi depozitat.

Gândește-te unde poate fi păstrat produsul tău, de exemplu, dacă este iaurt, asigură-te că ambalajul său este adaptat condițiilor din frigider.

  • 4. Ambalajul tău ar trebui să se evidențieze în rândul altor produse similare.

Pe piață există multe produse asemănătoare, care pot fi diferențiate doar printr-un ambalaj original.

  • 5. Ergonomia ambalajului tău ar trebui să sprijine consumatorul.

Produsul tău va pierde mult dacă forma sa face ca acesta să nu stea confortabil în mână. Așadar, merită să dedici timp pentru a adapta forma ambalajului astfel încât să sprijine senzațiile pozitive ale consumatorilor, inclusiv în aspectele fiziologice.

  • 6. Solutii ecologice.

Planeta noastră se confruntă cu o problemă gravă de poluare a mediului, de aceea este important să te asiguri că ambalajele sunt biodegradabile. Folosește acest lucru în favoarea mărcii tale, la fel ca o cafenea americană care pune semințe de plante diferite în fundul cărților sale de hârtie pentru a fi cultivate acasă. În cazul firmelor care permit clienților lor să achiziționeze produse online, aspectul exterior al livrării este de asemenea important, pe lângă ambalajul produsului.

Datorită companiei Allbag, poți avea grijă de acest aspect atât de important. De ani de zile ne ocupăm de producția de articole de expediere. Lasă-ne să te surprindem și vizitează site-ul nostru.

Lasă un comentariu