Peste 2000 de produse

Reduceri de cantitate

k.pietrusa@allbag.pl

5% reducere

La prima comandă

ALLBAGSALUTĂ

Burberyy renunță la folii

Burberyy rezygnuje z foliówek

Marca cunoscută Burberry renunță la pungile din plastic alegând genți prietenoase cu mediul!

Marca Burberry a provocat un scandal uriaș în anii anteriori, ardând propriile colecții de haine nesoldate în valoare de 38 de milioane. Burberry susține principiul unei oferte limitate de produse pe piață; în opinia mărcii, astfel de acțiuni au un impact uriaș asupra creării produsului ca luxos, prin limitarea accesibilității acestuia pentru consumatori. Printre altele, aceasta este motivul pentru care marca nu recunoaște reducerile, vânzările și scăderile de prețuri pentru colecții; aceasta a fost cauza arsului unor haine de o astfel de valoare imensă. Acest lucru a fost întâmpinat cu o uriașă critică din partea organizațiilor ecologice, a internauților și a clienților mărcii, motiv pentru care compania a decis să renunțe la arderea propriilor haine și să le doneze pentru reciclare companiei Elvis&Kresse.

Schimbarea atitudinii, crearea unei noi imagini

Deși în anii anteriori marca nu s-a preocupat să acționeze ecologic și social, anul acesta totul s-a schimbat. S-a decis retragerea articolelor din plastic și artificiale, cum ar fi gențile, umerasele și husele pentru haine, și introducerea echivalentelor biodegradabile sau naturale ale acestora. Până acum, marca a renunțat la laminarea pungilor și utilizarea huselor din plastic pentru haine, ceea ce a dus la o reducere a consumului de plastic de până la 29 de tone! În loc să folosească genți laminate pentru ambalarea propriilor produse, marca a optat pentru o variantă fără laminat, realizată din hârtie, o geantă ecologică din hârtie. Burberry a renunțat de asemenea la utilizarea blănurilor naturale în colecțiile sale. Deciziile de mai sus au fost luate după colaborarea cu fundația Ellen McArthur, care ajută mărci să implementeze soluții ecologice.

Un exemplu bun

Avem speranța că alte mărci vor urma exemplul Burberry și vor adopta și ele soluții ecologice și înlocuitori naturali în propriile organizații. De asemenea, este important de subliniat că exemplul pe care îl oferă mărci globale are o importanță uriașă pentru micii antreprenori și rețelele comerciale, care se inspiră din modelul venind din vârf. Chiar și simpla renunțare la gențile laminate are un impact semnificativ asupra mediului înconjurător, dacă este adoptată de o astfel de organizație uriașă care activează la nivel mondial.

Schimbarea obiceiurilor generale

Nu trebuie să fii o marcă de top pentru a contribui la schimbare. Să ne amintim că chiar și deciziile mici au un impact uriaș asupra întregii lumi, atâta timp cât fiecare dintre noi schimbă ceva în activitățile și obiceiurile sale zilnice. De exemplu, putem încerca, la fel ca Burberry, să limităm prezența pungilor din plastic pe piață și să ne dotăm cu o geantă ecologică reutilizabilă. Prin renunțarea la utilizarea pungilor din plastic, vom reduce cantitatea acestui deșeu cu câteva zeci de bucăți, chiar și în decursul unei singure luni, și să nu uităm că acestea sunt acțiuni individuale! Putem chiar să refuzăm, în magazinele de îmbrăcăminte, ambalarea bunurilor cumpărate în pungi de plastic, chiar dacă acestea sunt gratuite, și astfel să îndemnăm proprietarii magazinelor să schimbe obiceiurile și să introducă în ofertă pungi ecologice din hârtie. Investiția în o geantă ecologică reutilizabilă va conduce, de asemenea, la economii în bugetul nostru de acasă, deoarece nu vom mai fi nevoiți să plătim constant pentru pungi de plastic inestetice, care sunt, de fapt, deșeuri.

Moda de a fi eco

Acțiunile Burberry și ale altor mărci de top stabilesc, de fapt, tendințe pentru întreaga lume. În prezent, a fi eco a devenit la modă, iar din ce în ce mai multe persoane încearcă să își schimbe obiceiurile în favoarea celor ecologice. De asemenea, a devenit populară utilizarea genților eco, care în lumea modei sunt cunoscute sub numele de green bag, iar datorită designerului popular Anja Hindmarch și a lui Karl Lagerfeld, gențile ecologice au devenit cunoscute în întreaga lume și dorite de toată lumea.

Lasă un comentariu