Paravanele de plajă sunt un element nelipsit al verii. Datorită lor, ne separăm nu doar de alți oameni, ci și ne protejăm de vânt. Ne protejează și de rafalele nedorite de nisip și oferă, măcar puțin, umbră. Vara, putem vedea o mulțime de paravane dispuse de-a lungul mării din Polonia. Este o chestiune controversată dacă aceasta este o practică bună sau nu. Multe persoane „rezervă” astfel un loc pe care oricum nu-l mai folosesc. Datorită unor astfel de practici, este foarte ușor să îți promovezi propria marcă. Mai ales dacă paravanul de plajă va ieși în evidență datorită unui aspect foarte stilat sau unei grafici amuzante.
Paravanele ca bonus pentru clienți
Cum putem promova ușor propria marcă? La comenzile mai mari, este bine să adăugăm bonusuri. Mai ales dacă firma noastră este la început. Cu siguranță, clienții ne vor ține minte bine. La urma urmei, toată lumea se bucură de un bonus așteptat sau neașteptat. Dacă paravanele de plajă sunt finisate cu grijă, fiecare le va lua cu el pe plajă. Acolo, nu este nevoie de multe pentru a observa produsul nostru. Să ne amintim să fie imprimate pe ele logo-ul sau altă
grafica legată de marca noastră.
Paravanele de plajă ca premiu pentru angajați
O altă metodă bună de promovare a mărcii este premiul pentru angajați. Când un angajat își arată implicarea în firmă, merită să fie recompensat suplimentar. Multe persoane oferă bani în plus, dar ce-ar fi dacă am decide, în schimb, să oferim, de exemplu, un paravan de plajă? Cu siguranță, va fi util persoanelor care călătoresc. Când îi dotăm pe angajații noștri cu paravane personalizate, care le plac, ei ne vor promova de la sine. Oamenii vor observa cu siguranță dacă imprimarea este elegantă sau chiar amuzantă. Este important ca aceasta să nu ofenseze pe nimeni și să fie executată cu atenție.
Paravanele la evenimente
Unde altundeva putem începe eficient promovarea mărcii folosind paravanele de plajă? Desigur, la diverse evenimente organizate pe plajă sau în aer liber. O completare a paravanului pot fi și șezlongurile cu logo-ul mărcii noastre! Multe firme își promovează produsele tocmai prin intermediul paravanului. Se întrec în diferite grafice, lungimi și motive plasate pe paravane. Cu toate acestea, cel mai bun paravan ar trebui să aibă o lungime de aproximativ 5 metri, iar motivul său nu ar trebui să alunge, ci din contră, să atragă. Grafica este bine să fie realizată în culori neutre și să nu fie exagerat de mare. Un paravan bine executat este o garanție a succesului!