Peste 2000 de produse

Reduceri de cantitate

k.pietrusa@allbag.pl

5% reducere

La prima comandă

ALLBAGSALUTĂ

Există un beneficiu pentru mediu în utilizarea pungilor de hârtie pentru micul dejun? Noi sugerăm

Czy używanie papierowych torebek śniadaniowych ma korzystny wpływ na środowisko? Podpowiadamy

Pungile pentru mic dejun sunt o formă populară de a stoca mese destinate consumului ulterior. Acestea sunt utilizate de persoane de toate vârstele, începând de la copii la școală și terminând cu angajați adulți. De-a lungul anilor, principala formă de ambalare a fost punga din plastic. În ultimii ani, acest trend neecologic începe să se inverseze. Consumatorii devin mai conștienți de responsabilitatea lor față de planetă. Din ce în ce mai multe persoane aleg pungile ecologice din hârtie. Alegerea acestui produs este determinată și de preț. Pungile din hârtie pentru mic dejun nu sunt supuse unei taxe de reciclare. Aceasta înseamnă că prețul pe care îl plătesc magazinele și clienții este mai mic.

De ce hârtia învinge plasticul?

Pentru ca producția și vânzarea unei pungi din plastic să echilibreze impactul ecologic, aceasta ar trebui să fie utilizată timp de câțiva ani. Timpul de descompunere a foliei poate dura chiar și sute de ani, ceea ce este cu adevărat mult! Aproape 100 de ani de producție a acestui tip de produs au provocat distrugeri ale naturii la o scară alarmantă. Vorbim aici despre o masă de deșeuri din Pacific, o acumulare de deșeuri cu o suprafață de 1,6 milioane km². Spre comparație, suprafața Poloniei este de 322.575 km². Pungile din hârtie pentru mic dejun vin în ajutorul mediului. Produsele realizate din acest material se biodegradează excelent, având nevoie în medie de 6 luni pentru a se descompune.

Pe internet, adesea apar opinii conform cărora producția de hârtie dăunează mediului. Ca motiv, se menționează tăierea copacilor, însă aceste concluzii nu sunt corecte. Pentru ca pădurile să crească sănătoase, este necesar să se subțieze arboretul. Acest lucru permite dezvoltarea coroanelor copacilor și oferă acces la lumină plantelor tinere. Conform cercetărilor științifice, copacii bătrâni nu doar că nu procesează suficient CO², dar și absorb oxigen. Forma optimă de a avea grijă de echilibrul absorbției dioxidului de carbon este tăierea copacilor bătrâni și plantarea de păduri tinere mixte. Cu o gestionare înțeleaptă, prețul pe care îl plătește mediul este imperceptibil. pungi din hârtie gri, cafea

Este important să alegem companii care pun accent pe ecologie. Tipul de ambalaje alese este crucial pentru direcția în care ne îndreptăm ca lume. Este important să ne îngrijim de viitorul generațiilor viitoare încă de astăzi.

Ce tip de pungi pentru mic dejun să alegi?

Pe piață putem distinge câteva tipuri de pungi din hârie, acestea fiind pungi fără mânere: pătrate, fațetate și pungi cu mânere din sfoară, răsucite și plate. În ceea ce privește culorile, predominante sunt pungile din hârtie gri și albă. Pungile mici din hârtie pentru mic dejun fațetate sunt ideale pentru diverse tipuri de produse de patiserie, sandwich-uri și diferite tipuri de biscuiți și produse de patiserie. Acestea permit stocarea alimentelor într-un mod convenabil, fără a provoca saturarea mesei cu microplastice.

Pungile din hârtie cu fereastră sunt o formă excelentă de publicitate pentru brutării. Pungile prezintă perfect conținutul, iar partea din spate acoperită cu imprimeu poate prezenta logo-ul companiei. Grafica atrăgătoare construiește recunoașterea mărcii în rândul clienților, care vor asocia logo-ul cu plăcerea. Acest tip de marketing este ales cel mai adesea de companiile conștiente de cele mai eficiente forme de autopromovare. Una dintre cele mai importante caracteristici care încurajează achiziția este ambalajul. O bună prezentare a produsului schimbă percepția clienților, culoarea albă fiind percepută extrem de pozitiv. Potrivit psihologiei culorii, aceasta simbolizează prospețimea, puritatea și tinerețea. În combinație cu negrul, creează senzația de a avea de-a face cu un produs de lux. Alegerea culorii maro construiește imaginea companiei ca fiind atentă la mediu, iar maro și verde sunt culorile naturii. Amintește-ți că aspectul vizual este unul dintre cele mai importante aspecte care influențează impresiile clienților.

Lasă un comentariu